Thursday, April 26, 2007

نامه خانم لي يانگ اه(يانگوم) به بينندگان سريال

سلام دوستان عزيز اميد وارم كه هميشه مثل الان شاداب و سرزنده باشيد
در اينجا شما نامه خانم لي يانگ اه رو كه در انجمن MBCكه من اون رو ترجمه كردم و براي شما دوستان اينجا گذاشتم ولي بهتون توصيه ميكنم كه از روي مت اصلي اون رو بخونيد چون احساس بيشتري درش وجود داره كه من نتونستم با اين ترجمه منتقل كنم.ايشون متن اول رو قبل از شروع فيلم برداري سريال و متن دوم رو بعد از تمام شدن سريال نوشتند پست كرده اند رو ميتونيد بخونيد.اميد وارم لذت ببريد . اگر امشب وقت داشتم سعي خودمم رو ميكنم كه خلاصه داستان قسمت 26 رو براي شما دوستان ارسال كنم.موفق باشيد. من اين نامه رو از يكي از گروه هاي دوستدار يانگوم گرفتم و براي راعايت قانون كپي اون آدرس رو اينجا قرار ميدهم
http://tv.groups.yahoo.com/group/janggeum/message/3
متن اصلي
Lee Young Ae's Writing to Dae Jang Geum's FansHi, this is Lee Young-Ae.Hello everyone, I'd been meaning to send greetings to you all, butI'm still somewhat unfamiliar with internet bulletin boards, soplease understand if I sound a bit awkward or stiff.Right now I'm writing from my room. The shooting starts tomorrow. Ihope that all our Dae Jang Geum staffs will finish shooting safelyand smoothly.May this board become a warm and comforting space for you. I'lllisten to your words and reflect upon myself too.Wish you all happiness and health.Posted on MBC Dae Jang Geum forum at 19th September 2003Thank you. This is Lee Young-Ae.Hello everyone, this must be the last time I will greet you as Jang-Geum. I guess I was deeply absorbed in Jang-Geum too. Sorry about mybelated message.Looks like the time has finally arrived to let go of Jang-Geum,whose life I have lived with all my heart for so long. It's toodifficult for me to leave her behind alone. Even though we mayforget Jang-Geum as time goes on, she will continue to go her way asshe has so far.I would like to thank Jang-Geum, who had been buried in history forhundreds of years and came back to awaken me to many valuabletruths, as well as all Dae Jang Geum viewers, from our children whosaw Dae Jang Geum through with Jang-Geum-like curiosity, to ourloving grandmothers and grandfathers.I'm also deeply grateful to all Dae Jang Geum staffs, including LeeByeong-Hoon the producer, Kim Young-Hyeon the scriptwriter, and therest of the staffs and fellow actors. Looking back, it was tough yetenjoyable time.I wish all you Dae Jang Geum viewers health and happiness. I hopethat you will always remember to cheer up like Jang-Geum even inhard times.With that, Jang-Geum bids farewell to you.Posted on MBC Dae Jang Geum forum at 30th March 2004Thu Jan 25, 2007 9:11 am
ترجمه فارسي
سلام
من لي يونگ اه (Lee Yeoung Ae) هستم
سلام به همگي
ميخواستم براي تك تك شما اين پيغام را بفرستم اما چون تا اندازه اي با انجمن هاي اينترنتي نا آشنا هستم پس از شما ميخواهم كه اگر ناشيانه اين كار را انجام داده ام مرا درك كنند.فيلم برداري از فردا شروع ميشود و من اميد وارم كه همه بازيگران و دستندركاران سريال به خوبي و سلامتي اين كار را به پايان برسانند.
اميد وارم كه اين انجمن جايي گرم و باصفا و مايه دلداري براي شما بشود.من به حرف ها و نظرات شما گوش ميكنم و در خودم تاثير ميگذارم
براي شما آرزوي خوشحالي و سلامتي دارم
ارسال شده در تاريخ نوزدهم سپتامبر 2003 درMBC Dae Jang Geum forum
از شما ممنونم.من لي يونگ اه هستم
سلام به همگي . اين آخرين باري است كه من به عنوان يانگوم به شما سلام ميدهم.من به طور عميق در نقش يانگوم جذب شده بودم مانند شما . به خاطر يغام ديرم معذرت ميخواهم
به نظر ميرسه زمان خارج شدن از نقش يانگوم رسيده كسي كه براي مدتي باعشق در نقشش زندگي ميكردم.اين براي من خيلي سخت است كه يانگوم را تنها بگذارم و رها كنم.حتي اگر ما در اثر مرور زمان يانگوم را فراموش كنيم او زندگي و راه خودش را مانند قبل ادامه خواهد داد
من ميخواهم از يانگوم تشكر كنم كسي كه براي صدها سال در تاريخ مانده بود و دوباره آمد و چشم مرا به واقعيت هاي با ارزشي باز كرد مانند بقيه بينندگان يانگوم .از بچه هايي كه يانگوم را ميبينند و از او كنجكاوي و عشق به پدر بزرگ و مادر بزرگ را ياد ميگيرند.من از تمامي دستندركاران سريال از جملهLee Byeong-Hoon تهيه كننده سريال و Kim Young-Hyeon نمايشنامه نويس و بقيه اعضا و تشكر ميكنم و ممنونم و هنوز لذت و شادي آن زمان را به ياد دارم و ياد آن موقع باعث خوشحالي براي من است.من براي شما بينندگان سريال آرزوي سلامتي و خوشحالي دارم و اميد وارم شما هم مانند يانگوم هميشه خوشحال و با انرژي باشيد حتي در زمان هاي سخت.
يانگوم از شما خداحافظي ميكند
ارسال شده در تاريخ سي مارس 2004 درMBC Dae Jang Geum forum

در آخر لفا نظرات زيباي خودتون رو براي من ارسال كنيد.ممنون

5 comments:

very sentimental, inspiring and emotional. Thanks a million.

فوق العاده با احساس بود. خانم لي يانگ علاوه بر اينكه يك بازيگر استثنايين ، نويسنده فوق العاده اي هم هستن.

It's so nice of your self
you're right the girl of oxygen is the best title for her
I thank you and all this weblog vsitors too

ديشب تو قسمت 26 يه ديالوگي داشت كنگ داگو خطاب به افسر مين به اين مضمون كه "يانگوم الان مثل يه پرنده گمشده است كه شما فقط مي تونيد كمكش كنيد." اين يكي از قشنگ ترين ديالوگهاي سريال بود به نظرم

اين قسمت (27) با بازي پرشور و تحسين برانگيز خانم "لي يانگ ا" و خانم "يانگ مي كيونگ" از به يادماندني ترين قسمت هاي "جواهري در قصر" هست،‌زماني كه بينندگان از صميم قلب آرزو مي كنند كه اي كاش، سرنوشت، اجازه مي داد حالا كه يانگوم و بانو هن، بعد از مدت زماني طولاني،‌يكديگر را شناخته اندو پيوندشان با گذشته مستحكم تر شده، بتوانند زمان بيشتري در كنار هم باشند.
اينجاست كه هر بيننده اي،‌ بي اختيار، به پهناي صورت اشك مي ريزد و از اينكه دست روزگار، چنين تقديري را براي اين دو انسان معصوم و بي گناه رقم زده، غرق در غم و اندوهي بي پايان مي گردد.

« Older Post ¦ Home ¦ Newer Post »